A Moment To Cherish

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 19 September 2013

::Permulaan...

HYE..
Assalamualaikum uollss..

Just simple update..persiapan aku bermula dr awl blik..date da decide..cume akak aku tetibe minta anjak ke cuti sekolah..so nanti banyak la kaki2 ngan tangan2 yang bole tlg..xkan sepasang tangan & kaki aku ni yang nak buat semua kan..btl jgk ape yg akak aku ckp tu..xbley men pilih je tarikh..cantik pada kita..blum tentu pada org len..btol ke idok?? ;)

Skrg ni..Aku bnyk duk usha bridal2 yg tawarkn pakej yg berpatutan dgn bajet aku..nanti balik kampung nak singgah satu bridal ni..then photographer da jmpe yg berkenan di hati..hihi..pakej pn aku pilih yg minimal2 aje..hihi..pengantin bajet la katakn..tang videographer aku xde ambik pn..klau nak nanti aku mnt tlg cousin aku tolong abikkan..

Tuk bunga pahar..Aku memang DIY je..buat bunga telur tissue tu aje..tengah tunggu tissue paper sampai..coz aku order online aje..hihi..

Yang len2 belum start..sekarang aku tengah cuba nak bt doodle sendiri..doodle tu nanti aku nak letak pada kad undangan & print pada goddie bags..sambil berguling2 atas tilam bayang doodle tu ni comey..chuwit2 mcm aku..muntah hijau jap..hope berhasil la..doa2kan ye??

Itu ajela yang aku bole update buat masa sekarang..Hope dipermudahkan segala urusan..Amin..

P slash S: kononla simple update..tssk..

No comments:

Post a Comment